Skip To The Main Content
menu-white

Vi ønsker å bli oppfattet som den organisasjonen som virkelig tenker fremover og legger forholdene til rette for videre utvikling i regionen. Vi skal derfor vise engasjement og ha energi når vi utfører jobben vår – til beste for konsernet, eierne, kundene våre og omgivelsene ellers.

VÅRE VERDIER

TAFJORDs grunnverdier utgjør en standard for våre holdninger og handlinger, de er rammer for vår opptreden som konsernets medarbeidere. Grunnverdiene skal omdannes til konkrete handlinger og gjøres levende gjennom handlinger og kommunikasjon i hverdagen. De skal være felles, de skal forplikte og de skal synliggjøres ved å etterleves. Grunnverdiene representerer verdier og normer som skal være en ledetråd for all vår virksomhet.

 

icon-content-pålitelig

PÅLITELIG
Vi holder det vi lover og er til å stole på. Vi er forutsigbare og leverer alltid til «riktig» kvalitet og avtalt tid. Vi tar ansvar for miljøet rundt oss, er lojale og jobber hardt for at TAFJORD skal være et attraktiv selskap med god lønnsomhet og verdiskapning.

icon-content-engasjert

ENGASJERT
Vi brenner for arbeidsplassen, kunden, kollegaen og det lokalsamfunnet vi er en del av. Vi er svært opptatt av de nye mulighetene teknologien gir oss. Vi står på for å finne de gode løsningene, tar ansvar og bryr oss.

icon-content-nyskapende

NYSKAPENDE
Vi er modige, ser nye muligheter og skaper verdier for våre kunder og eiere. Vi er nysgjerrige og holder oss oppdaterte på trender og utvikling. Kontinuerlig forbedring er sentralt når vi skal skape nye verdier og gode kundeopplevelser.

VÅRE MÅL

TAFJORDs grunnleggende målsetting er å øke aksjonærverdiene gjennom langsiktig verdiskapning.
Med utgangspunkt i dette har konsernet følgende overordnede mål:

  • TAFJORD skal være det ledende energi- og kommunikasjonskonsern på Nord-Vestlandet.
  • TAFJORD skal være et kundeorientert og markedsrettet konsern som oppfyller kundenes forventninger.
  • TAFJORD skal ha motiverte, endringsdyktige medarbeidere med høy kompetanse, som trives og utnytter sine evner til fordel for selskap og konsern. Engasjement, høy etisk standard og opptreden skal skape tillit.
  • TAFJORD skal være et miljøbevisst konsern og en naturlig samarbeidspartner i energirelaterte miljøspørsmål.
  • TAFJORD skal levere produkter og tjenester av høy kvalitet, og bygge varige konkurransefortrinn gjennom målrettet kvalitetsarbeid i alle deler av virksomheten.
icon-frontpage-mal-og-verdier

Legg til min rapport

Skriv ut
footer2016
TAFJORD ÅRSRAPPORT 2017    +47 70 10 00 00   post@tafjord.no  tafjord.no